Kanske nya jobb på g...
2012-11-08 / 21:21:40 / Allmänt

Skrev ju förut att jag skulle skicka iväg lite CV:n för att få något extrajobb innan jag åker. Blev dock bara att jag skickade till två företag och idag kontaktade BÅDA dem mig! Lite kul tycker jag. Håller tummarna att jag får båda jobben. Skulle vara perfekt med lite extra kosing till USA.

För tillfället sitter jag här med en kopp té och tittar på massa olika serier. Jag är ju en riktig serienarkoman och jag räknade ut idag att jag följer 88 serier!! Kan ni förstå, 88 stycken! Dock har vissa paus och kommer tillbaka nästa år, men det är fortfarande väldigt många jag tittar på. Ska sluta skriva nu och titta på det nya Criminal Minds avsnittet som kom igår. 

Trevlig kväll!
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin