Intervju bokad
2012-11-14 / 16:54:17 / Allmänt

Nu har jag äntligen fått mitt nya pass och kunde därmed boka in min intervju på amerikanska ambassaden. Den 29:e november ska jag vara där. Var lite saker jag måste fixa och ta med, så blir rätt bra med tid innan dess.

Har jobbat lite på Allt för hälsan och Mitt kökmässorna som var nu i helgen. Det var ett av de extrajobb jag sökte förut och fick. Var väääldigt mycket folk, men rätt så kul. Fick stanna kvar där efter jag slutat jobba och kunde gå runt och strosa. Fick med mig lite saker hem, som jag kanske kan visa lite senare. Jag lämnade nämligen kvar dem hos min syster då jag hade så mycket packning att bära på tåget.


1 Kommentarer
Adina:):

Sv: Men om du lyckas spara ihop så mycket så är det ju superbra!:) ja jag vill också gärna resa runt lite, får helt enkelt se hur det ser ut i januari:) har man billigare hyra och prioriterar så löser det sig nog:)
Ja jag har också tid 29:e fast kl 9 är super nervös!:P

Svar: Jo, kanske. Men man blir lite orolig när vissa andra som är där säger att man måste ha med sig massa pengar. Men man får väl som sagt prioritera. Det ska nog gå att överleva och ha roligt samtidigt! :)
Jaha, efter mig då! Tror dock inte det är något att vara nervös över. De kommer säkert bara fråga lite vad man ska göra i USA, om man varit där tidigare och vad man har gjort efter gymnasietiden typ. Tror nog det kommer gå fint. Dock är det på engelska, men det ska nog inte vara några problem. Kanske jag ser dig där! ;)
Madelene Lundgren



SKRIVET DEN: 2012-11-14 KL: 22:51:19 URL: http://AdinaTunell.spotlife.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin