2,5 månader kvar!
2012-11-03 / 19:22:00 / Allmänt

Nu har jag med 100% säkerhet blivit antagen till Santa Monica College. Har varit lite att göra med ansökan och jag har fortfarande några saker kvar, men nu vet jag i alla fall att jag får gå på skolan där till vårterminen. Sååå kul! :)

Sitter för tillfället framför datorn och kollar om det finns något tillfälligt jobb (skitkul på en lördag - I know!) fram till jag åker. Jobbar som vikarie på en gruppbostad för tillfället, men skulle även vilja ha ett till jobb så man kan få ihop en rejäl reskassa att spendera borta i USA. När det gäller en sådan pass kort tid får man inte vara kräsen, så ska skicka iväg lite CV:n till ställen som anställer, så får vi se...

 
Btw, har lagt till min blogg på en statistiksida så att jag kan se hur folk hittar till min blogg. Har sett att många söker på "Plugga på Santa Monica College" på google och på så sätt kommer in här. Skulle vara kul att höra från er om ni själva ska plugga där till vårterminen. Alltid kul att prata med andra som ska göra samma sak! :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin