Zürich del 2
2012-03-08 / 22:12:45 / Allmänt

Håller på att packar min väska, men tar en paus nu och dricker lite green tea. Kan väl passa på att lägga upp de sista bilderna från Zürich som jag tydligen glömt visa. För dem som nu är intresserade... :)


På söndagen var jag åter igen ledig så gick mest och strosade runt i staden. Tyvärr var alla affärer stängda så var fönstershopping som gällde. Bahnhofstrasse här är Europas dyraste shoppinggata. Förrutom att det finns många fina märken så är allt trippelt så dyrt i Schweiz mot vad samma vara kostar i ett annat land.


Varför finns inte Ladurée i Berlin?!


Gick sedan en promenad längs sjön som alla andra.

Köpte lite varma kastanjer. Första gången jag åt det. Påminde lite om potatis måste jag säga.



Usch, tänker bara på hur kallt det var när jag ser dessa bilder. Vill åka tillbaka till Zürich någon gång på sommaren. Sjön mitt i staden är populär att bada i. Blir runt 26-28 grader varmt i vattnet!





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin