idag
2012-03-17 / 21:08:34 / Allmänt

Kom precis hem. Har nyss varit och badat, vilket var otroligt skönt. När jag kom hem runt 18-tiden idag så var jag helt slut. Hade vaknat tidigt och varit ute i solen sedan 08.30. Jag satte i alla fall på en film och tänkte bara ta det lugnt, men efter en minut fick jag ett sådant sug efter att gå och bada. Det var helt perfekt att simma när man var så trött. Man tänkte inte så mycket utan bara körde på. Väldigt avslappnande!

Idag har jag i alla fall suttit ute i solen. Gick först till en uteservering och när jag suttit där ett tag gick jag till nästa. Har såklart blivit röd på kroppen nu. Att man aldrig lär sig. Man tror ju inte solen ska ta så speciellt mycket, men det gör den.

Har även shoppat lite. Hade tänkt spara mina tyska pengar tills syrrorna och kusinen kommer nästa vecka, så man kan shoppa lite med dem. Men jag kör på nu istället. Man vet ju aldrig om man hittar något när dem är med.

Chiquita har en fruit bar på Kurfürstendamm, så satte mig där och drack en smootie! MUMS!

Köpte en ny hårborste. Skulle egentligen vilja ha en Mason Pearson borste, men den ligger på runt 1000-lappen, så köpte en i mellanpris idag. Inte lyx, men inte skräp.

Jag och mina doftljus. Men dyrare doftljus är faktiskt billigare här i Berlin, så har köpt några som jag ska ta med mig till Sverige.

En längre sommarklänning

Och en ny färgglad bikini från Playful Promises

Ser nu att jag råkat dra upp tyget över ormen. Den syns alltså mycket mer än bilden visar. Det var nog p.g.a. den som jag köpte bikinin ;)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin