Thailand VS Los Angeles!
2012-01-17 / 20:18:12 / Allmänt

Sitter här och funderar. Jag åker ju snart hem och tanken är att jag ska jobba och sedan i augusti åka till LA och plugga på college. Men en ny tanke har även dykt upp i mitt huvud och det är att åka till Thailand och resa runt där och till grannländerna medan jag pluggar på distans från Sverige. Skulle vilja läsa ytterliggare några gymnasieämnen så att jag kan höja mina betyg lite. Dem är inte dåliga, men vill ha högre poäng så att jag lättare kan komma in på den utbildning jag vill på universitetet.

Hur ska jag göra? Kanske åka till Thailand först och LA sedan? Varför ska allt vara så svårt!!??










1 Kommentarer
Jag:

Jag tycker Thailand ser mysig ut med La coolt. Om jag skulle välja skulle jag valt både och först La sen Thailand jag är söker på att Thailande har något specielt! :D



SKRIVET DEN: 2012-04-01 KL: 10:24:38



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin