Morgen morgen!
2012-01-27 / 08:28:00 / Allmänt

Usch, igår hände nåt äckligt när jag var ute och gick. Jag kände nåt ramla ner från himlen innanför kragen på min jacka och det första jag tänkte var fågelbajs!! Sen slog jag bort tanken när jag inte kunde hitta någon fläck. Lite senare när jag och lilltjejen kommer fram till ett barncafé så tar jag av mig jacka. Jag kliar mig lite på halsen och känner något där. Får direkt panik och börjar åter tänka på fågelbajs. Jag springer in på en toalett och lilltjejen kommer efter. Vad ser jag inte då!? Jag har fågelbajs intorkat på halsen. Höll fan på att spy när jag såg det i spegeln. Det gick åt ungefär 1 liter tvål till att gnugga rent. Jag förlorade nog en hel del skinn också. Fy. Tusan. Säger. Jag. Bara!

Nu ska jag bege mig mot skolan. Hoppas inte det flyger några fåglar över mig på vägen dit, för då jäklar...!

1 Kommentarer
LInda:

hahahahahahaha men fy så äckligt! Fast det ska ju betyda tur när en fågel bajjar på en :)



SKRIVET DEN: 2012-01-27 KL: 09:28:38



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin