Grattis Cina!
2012-01-19 / 21:30:47 / Allmänt

Har idag varit hos doktorn med lilltjejen. Hon har hostat i flera veckor nu, så vi skulle kolla att allt var okej. Vilket det såklart var. Eftersom vi inte hade bokat tid fick vi sitta och vänta på en ledig lucka i doktorns schema och det tog nästan 1,5 timme innan det var våran tur! Som tur är passar jag världens snällaste tjej och hon satt fint bredvid mig hela tiden. Jag hann även läsa ut en hel Kalle Anka tidning på tyska, vilket är perfekt för mig att läsa. Förstod i princip allt. Kul att man märker sådan stor skillnad. När jag kom till Berlin kunde jag inte ens säga "Hej", haha!

Tänkte passa på att gratta min kära syster också. Hon fyller 30 år idag! Nästan halvvägs till pension. Hoppas du fick en underbar födelsedag och att du super till rejält på festen i helgen. Vi får fira en extra gång när du kommer till Berlin senare, så jag också får vara med :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin