Börjar bra
2012-01-11 / 20:59:03 / Allmänt

Första dagen som 22 och det börjar bra. Fick böter på tåget nyss! Undrar hur de resterande 365 (är skottår i år va?) dagarna kommer att se ut? :P

Nej, men var inte så rysligt mycket pengar, 40 euro. Jag hade en biljett som jag köpt tidigare och den måste man stämpla i en automat på perrongen. Det finns två små på varje sida. Precis när jag kommer upp för trappan står mitt tåg inne, så jag springer in utan att stämlpa. Har missat tåg förut p.g.a. att jag stannar för att göra just det. Dock kom det två kontrollanter nu, så var bara att stiga av tåget och få boten. Dock kan man se det från den ljusa sidan, om man räknar alla gånger jag plankat här i Berlin och hur mycket jag sparat så är den boten jag fick idag väldigt låg!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin