Snabb update
2012-02-11 / 17:49:51 / Allmänt

Hej alla!

Har inte skrivit här då jag inte har haft tillgång till Internet. Antingen kan folk inte sina lösenord, eller så har jag inte datorn med mig när jag väl är på ett ställe med Internet och så är det för svag mottagning i våran lägenhet för att min dator ska fungera. Gick upp till grannarna nu, så då funkar det att skriva.

Befinner mig i alla fall i Davos nu. I schweiziska alperna.. Väääldigt mycket snö här, så längtar lite tillbaka till Berlin. Har i alla fall hunnit åka skidor, kälke, badat och grejer.

Kan visa lite bilder senare, ska surfa runt lite på datorn nu.

Här är huset vi bor i just nu. Den ligger uppe i berget, så blir ett jäkla träningspass när man går upp med barnvagnen.

Utsikten från huset.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin