Packa, packa, packa!
2012-02-03 / 22:01:17 / Allmänt

Vilken stressig dag det blev idag. Jag har skjutit upp allt tills precis innan jag åker. Packning, köpa de sista grejer jag måste ha med mig, låna någon bok på svenska bibblan osv. Hann dock inte gå till bibblan idag. Lilltjejen har spytt massa, så gick med henne till doktorn. Hoppas det bara är 24-timmars, tråkig resa annars :P

Har precis packat det sista i min väska nu. Ska stänga igen den snart och se hur mycket den väger. Känns som att jag tömde hela mitt rum här i Berlin och slängde ner det i väskan. Ekar nästan, så tomt är det här inne nu! :P

Ska käka lite jordgubbar nu och någon bit choklad innan jag hoppar ner i sängen. Upp tidigt imorgon är det som gäller!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin