Hämtat ut visum idag
2012-12-05 / 16:04:49 / Allmänt

Var till posten och hämtade ut mitt visum idag. Skönt att jag har fått den nu! Är bara bokning av flygbiljett som fattas, sedan är jag klar med allt! Det har tagit sin lilla tid, men det har varit värt varenda timme.

Tyckte det gick ganska smidigt på ambassaden. Har hört att det skulle ta jättelång tid, men jag blev klar på 1,5 timme. Det jobbiga var väl att man var tvungen att stå ut och vänta. En skön sommardag går väl an, men nu var det iskallt och typ snöstorm. Sedan hade jag kunnat vara smart och rensa min väska innan jag gick dit. Jag fick stå och lukta på min parfym och visa att det inte var något farligt och några andra saker som behövdes tas ut. Men nu har jag ett visum som gäller i 5 år, jippie!

Haha, sjukt ful bild! Men den bjuder jag på.
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin