Ung i Berlin
2011-09-01 / 21:35:58 / Allmänt

Hallo!

Nu är jag tillbaka. Åkte till Ung i Berlin i svenska kyrkan. Var väl si sådär 10 tjejer och 1 kille som kom. Var ju första gången efter sommaruppehållet, så blev mest prat och så bestämde vi vad vi ska göra de kommande torsdagarna. Eftersom familjen jag bor hos vet om detta vill dem såklart att jag ska åka dit, så jag behöver bara jobba 1 timme på torsdagarna. Så soft! Sedan är fredagarna också i princip lediga. Kan dyka upp någon gång att jag ska vakta hemma om dem går ut när lilltjejen har gått och lagt sig.


Min middag bestod idag av svensk kanelbulle! Tänkte först äta på vägen till kyrkan, men var inte hungrig och nu är det lite för sent. Men dem bjöd på fika där borta som tur var!

Det var så himla skönt när jag cyklade hem nyss. Det luktade utomlands och var varmt och skönt. Försökte tävla mot alla bilar, men dem kör såklart fortare än mig. Dock vann jag typ alla gånger vid rödljusen. Jag stod beredd och trampade på som en dåre, så kom iväg fortare än dem!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin