Skolan
2011-09-06 / 13:48:04 / Allmänt

Hallå alla!

Nu är jag tillbaka från min andra dag i skolan. Det är rätt kul och jag har lärt mig lite nytt, fast det som läraren går igenom nu kan jag redan ganska bra. Det bästa är nog alla klasskamrater. Jag kan inte sluta skratta på lektionen! Vi har typ 6 asiater och dem göra sådana typiska asiatiska uttryck jämt. Så fort någon av dem säger något, eller dem får en fråga så flinar dem och nickar på huvudet till minsta lilla ord. Sedan är inte alla elever så jättebra på engelska så blir massa missförstånd och det är så kul att se! Jag och en annan kille sitter och skrattar hela tiden åt detta!

Men nu ska jag nog göra klart de läxor jag fick så att jag slipper göra det imorgon. Vi är lediga från skolan då nämligen!


Trots att jag redan läst tyska steg 1 hemma i Sverige så valde jag att göra den igen. Det som vi har gått igenom på dessa två dagar gjorde vi typ på ett helt år på gymnasiet så...


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin