Marknad och skola
2011-09-14 / 12:23:30 / Allmänt

Det blev inget slottsbesök. Bestämde mig för att åka till skolans kontor och boka in mig på nästa kurs, så att jag blir garanterad en plats. På vägen hem cyklade jag förbi en marknad som dem har här varje onsdag och lördag. Var mest frukt och grönsaker, men de såldes även blommor, massa korvar, kött, kläder, bakelser och lite annat skrot. Det fanns även stånd med massa olika ostar och det luktade inte så speciellt trevligt när man gick förbi där!

Enligt min lärare ska man gå dit vid 14-tiden, för då sjunker alla priser när det närmar sig stängningsdags!





Gick förbi ett ställe som sålde massa goda såser och röror. Ska nog slå till på det nästa gång. Nu fick det bli lite wasabinötter och kokosbitar! :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin