Förkyld
2011-09-15 / 15:35:30 / Allmänt

Har åkt på en förkylning nu, så det var bra att jag fick alla de där näsdukarna på apoteket förra veckan! Försöker hålla min hals så varm som möjligt genom att dricka te och äta soppa. Ska snurra in mig i en halsduk när jag åker iväg på cykeln snart. Ska nämligen till svenska kyrkan igen och träffa lite svenskar. Det är bra att dem ordnar sådana saker och att det inte har med religion att göra. Utan mer att det finns en ställe för svenskar att mötas på!

Idag ska vi ha filmkväll. Blir nog även en kanelbulle skulle jag tro! Förra veckan skulle vi ha spelat kubb, men det regnade så mycket att vi hade en lek och fik-kväll inhomhus istället. Lika roligt de! :)


En lek var att man skulle rita av varandra utan att titta på sitt papper. Detta är då jag, lite lik Quasimodo i Ringaren av Notre Dame tycker jag!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin