Skojakt!
2011-10-07 / 14:19:38 / Allmänt

Hej hej!

Gud, Internet verkar fungera nu igen (peppar peppar). Har haft hela kvällen igår, inatt och nu igen. Hoppas det håller i sig!

Kom precis in efter att ha cyklat runt lite. Har letat efter ett par nya stövlar till hösten och hittade ett par som jag gillade. De var även prissänkta från 1700 till 1200! Dock var skaftet liiiiite för högt. Det slutade precis under knäskålen, vilket jag inte gillar. Så jakten fortsätter imorgon! Något måste jag väl hitta.


Jag har titta runt på olika gym då jag vill skaffa gymkort här. Men på typ alla ställen måste man skriva upp sig för 12 månader, vilket jag inte kan göra. Så får nöja mig med all vardagsmotion jag får när jag cyklar och går. Köpte i alla fall denna sak idag, så ska väl göra lite övningar på rummet hade jag tänkt.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin