Kursavslutning
2011-10-25 / 19:44:15 / Allmänt

Idag var ju sista dagen för denna kurs. Jag har räknat ut att om jag ska stanna här till slutet av mars (mitt kontrakt går ut 28:e mars) så kommer jag hinna gå fyra tyska kurser. En är avklarad, alltså har jag tre kvar. Förhoppningsvis kommer jag kunna prata någorlunda flytande tyska efter det!

Eftersom det var avslutning på kurs 1.1 idag, så hade vi en liten fest. Folk hade bakat och tog med sig musik från sina hemländer. Några hade även med sig foton. Nästa gång ska jag baka svenska kanelbullar!


Några av mina klasskamrater. En polsk, turk och grek!

Lite äppelkaka, ostkaka, något annan typ av äppelkaka och choklad var några av de saker folk tagit med sig.



2 Kommentarer
Anonym:

jamen vad bra, då anställer jag dig from mars till barnflicka:) har du lust att kolla lite hotell, tänkte besöka dig i slutet av feb, när jag pluggat klart.kram



SKRIVET DEN: 2011-10-25 KL: 21:37:56
Madde :):

Haha och vem är det som gömmer sig bakom namnet anonym då? :)



SKRIVET DEN: 2011-10-26 KL: 10:02:35 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin