Köra bil i Berlin!
2011-10-05 / 20:50:33 / Allmänt

Gah, är klockan redan snart 21! Åt precis middag med mamman i familjen, hon gjorde kyckling och ris med någon pumpasås, det var något nytt! Vi har suttit och babblat om massa saker, så var kul att man kan prata sådär och inte behöver känna sig som en anställd!

Har också fått reda på att familjen ska åka iväg till Schweiz i några dagar nästa vecka, så jag kommer få ledigt. Ska dock skjutsa dem till flygplatsen, så börjar få lite panik nu!! Haha, nej, så farligt är det nog inte. Fast var ju ett tag sedan jag körde nu och så kommer det bli första gången jag kör inne i en storstad. Måste verkligen vara uppmärksam på alla cyklister!


Som tur är har dem en liten svart Mini Cooper, så kan ta mig fram lätt genom staden. Dock är det manuellt och inte automat!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin