Ingen skola
2011-10-17 / 09:51:19 / Allmänt

Gud, jag fick stressa till skolan idag då jag låg och drog mig lite extra i sängen. Fick skippa min grötfrukost och trampa som en dåre på cykeln. När jag väl kommer fram så är det såklart ingen skola. Fröken är sjuk idag och imorgon! Bara att cykla hem igen med andra ord. Ingen idé att gå och lägga sig heller nu.

Familjen kommer hem från Schweiz idag också, så ingen mer ledighet för min del nu! :(
Börjar runt 13-tiden, fast tjejen ska sova i två timmar då, så blir väl runt 15 som hon vaknar. Tänkte då gå ut med henne ett tag och även möta upp en kompis på en kopp té på något café. Ibland är det bra att passa en tjej som man kan slänga ner i vagnen och släpa med till olika ställen! ;)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin