Chokladaffären!
2011-10-15 / 20:44:36 / Allmänt

God kväll!

Ligger här i sängen mätt och belåten. Har precis ätit världens godaste köttfärssås, som jag själv lagat! Eller blev väl snarare grönsakssås med lite kött i. Nyttig blev den i alla fall med ett berg sallad till!

Idag har jag varit ute med Paula på shoppingrunda. Vi båda har konstaterat att denna stad SUGER HÄSTBALLE när det kommer till shopping! Vi har varit här lika länge och idag var första gången Paula köpte något och det var endast en tröja och duschkräm + body lotion. Jag själv hittade ingenting och det brukar jag inte heller göra. Jag vet inte vad felet är, men hoppas det blir ändring på detta snart!

Efter att Paula ätit lite sushi gick vi vidare för att kolla in en chokladaffär. Dem har gjort skitcoola skulpturer av just choklad där inne och det luktar himelskt gott!



Tv-tornet i choklad!

Titanic

Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche som finns här nära mig. En kyrka som skadades under andra världskriget.

En vulkan som även sprutade chokladlava. Lite svårt att knäppa kort när den fick utbrott bara, gick ju så fort!

Brandenburger Tor.

Riksdagen!


Affären är väldigt stor och säljer massa olika typer av choklad!



Synd att det bländade så mycket genom fönstret. Men den såg supersmaskig ut i alla fall  ;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin