Vad, vad, vad?
2011-11-19 / 20:26:01 / Allmänt

Har suttit hela dagen och försökt klura ut vad jag vill bli när jag blir stor. Önskar verkligen att jag kunde vara en av de människorna som listade ut det redan vid en låg ålder och sedan har arbetat sig genom skolan och allt annat för att nå fram till sin dröm.

Men nu är jag inte det. Genom åren har jag velat bli många saker: åklagare, journalist, doktor, kändis, skådespelare, öppna eget café och butik, kläddesigner, arkitekt, ekonom, författare, inredningsarkitekt, entreprenör, uppfinna appar, kostvetare, eventplanerare och listan fortsätter. Men jag vill ha ett jobb som jag verkligen brinner för. Ett jobb som jag vill göra 24/7 och fortfarande inte tröttna på. Det ska vara kul att gå upp på morgonen och tråkigt att åka hem när arbetsdagen är slut!

Förstår ni vad jag menar? Men VAD är det för jobb som får mig att känna så?! I wish I knew...

Titta vilken fin adventsljusstake familjen köpte idag. Den ser liten ut på bilden, men i själva verket är den väldigt stor.

En sådan kan man lätt göra själv. Lite fina kulor, ljus och en metallgrej och det är klart.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin