Santa Monica College HT 2012
2011-11-12 / 15:07:23 / Allmänt

Sitter här i min säng nu och äter lite valnötter. Är sååå sugen på att åka iväg till USA och börja plugga. Har ju tänkt åka till Los Angeles nästa höst och läsa på Santa Monica College. Ska väl ta och börja fixa med min ansökan snart. Är väldigt motiverad just nu och då ska man ju passa på.

Min plan är att stanna här i Berlin till slutet av februari (då mitt kontrakt går ut). Kan möjligtvis bli en månad längre. Fick nämligen frågan av familjen här om jag vill stanna kvar ytterliggare några månader hos dem. Men jag berättade att jag ska hem till Sverige och jobba (vill ju ha lite fickpengar att spendera i USA), så senast slutet av mars/början av april.


1 Kommentarer
Åsa:

Hamnade här när jag googlade runt lite :) jag ska nämligen också studera i santa monica i höst, har du skickat in din ansökan?



kram Åsa



SKRIVET DEN: 2012-02-17 KL: 09:20:32 URL: http://wassberg.tumblr.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin