Onsdag
2011-11-23 / 20:24:39 / Allmänt

Jobbade imorse från 7-8, sedan gick jag och lade mig igen. Vaknade till någon gång när städerskan bumpade in i min dörr med dammsugaren, men annars sov jag som en bebis fram till 13.15. Jag verkligen älskar att sova länge. Sova är nog ett av mina favoritintressen!

Förutom det har jag sett på lite serier på datorn och även jobbat en timme här på kvällen. Nattade lilltjejen, vilket inte är så svårt. Hon somnade redan i mitt knä när jag läste en bok för henne, myspys!

På dagarna är hon hos en dagmamma och nu har hon blivit sjuk. Så imorgon måste tjejen stanna hemma och eftersom föräldrarna jobbar så ska jag ha henne från 09-13. Först pratade vi om att jag skulle åka iväg med bilen till att barncafé, men vi bor ju så himla nära Berlin Zoo, så ska ta med henne dit imorgon! Jag har faktiskt velat gå dit någon gång under min vistelse här, men har tänkt att jag kan lägga mina pengar på andra saker eftersom det inte är suuuuperbilligt. Men nu får jag gå dit när jag jobbar, så om det är fint väder blir det zoo + akvariet! Kommer bli kul! :)



Synd att lilla Knut dog här om året. Var väl den kändaste bland djuren på zoo:t.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin