Chili Con Carne
2011-11-21 / 18:02:06 / Allmänt

Kom precis in efter att ha varit ute och ätit middag med en kompis. Vi gick även i lite affärer och satte oss i varsin massagestol för att babbla lite. På tal om massage så ska jag nog boka in en sådan snart. Känns som att jag behöver det. Ska även på fiskspa här hade jag tänkt. Har aldrig provat det tidigare, men är lite nyfiken.

Börjar jobba nu om en halvtimme, så ska slösurfa lite på Internet innan det är dags!

Blev en Chili con carne för min del. Tyvärr var den inte tillräckligt stark för min smak, men men...

2 Kommentarer
Linda:

Kom å tänka på den i Turkiet :)



SKRIVET DEN: 2011-11-21 KL: 18:50:26
Cina:

Hej syrran!

Jag och Emiiia rekommenderar inte fiskspa, märker ingen skillnad, bara bortkastade pengar, så du vet.



SKRIVET DEN: 2011-11-21 KL: 19:53:52



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin