Våren är här!
2011-03-21 / 18:03:32 / Allmänt

Har precis varit iväg och tränat. Hade verkligen ingen lust, men tog mig dit i alla fall och körde stenhårt. Det är efteråt som man känner hur jäkla värt det var att gå dit. Älskar den känslan man får. Istället för att gå direkt hem gick jag en extra promenad inne på vårat compound. Benen var ju så trötta, så det kändes som man gick på moln. Fick en sådan där känsla, att gud vad coolt att jag faktiskt bor här i Abu Dhabi. Det var liksom varmt i luften, men kom sköna vindar ibland. Folk lagade mat så det luktade grillat kött och cikadorna lät som det alltid gör utomlands.

Förr cirka två veckor sedan hade vi jättevarmt här. Då kom den riktigt värmen. Nu har det dock varit lite svalare i några dagar. Folk säger att det är ovanligt för denna tiden på året. Det ligger på runt 25-28 grader. Helt perfekt faktiskt! Det har dock alltid varit varmt då jag varit här, men man märker att blommorna börja blomma nu i alla fall. Lite konstigt, med tanke på att det aldrig är riktig vinter här. Men är det vår så är det!




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin