The One
2011-03-21 / 11:58:07 / Allmänt

God förmiddag för er och god eftermiddag för mig!

Sitter och tuggar på en morot. Är ju DAG 2 på sjukhusveckan, vilket betyder soppa + grönsaker. Allt går bra ännu så länge, inget klag här inte.

I fredags så åkte vi till en inredningsbutik som heter The One. Det är en svensk kille (han heter Lundgren i efternamn, yeey!) som öppnat den här i Abu Dhabi och har nu flera butiker runt om i detta land, tror även i andra länder. Han ska försöka satsa ännu mer på andra länder läste jag i en intervju och jag hoppas att Sverige är ett av dem. Det var så gryyyyyymt mycket snygga saker där inne. Han har försökt göra ett nytt IKEA typ. Det fanns rum som var stylade som sovrum, vardagsrum m.m. dock mycket coolare än IKEA. Alla väggar och tak är svartmålade, så sakerna lyser verkligen upp. Jag kommer definitv köpa något därifrån och ta med hem till min framtida lägenhet. Doftljus ska jag köpa nästa gång jag besöker affären, fanns massa coola smaker.

Om man nu inte är sugen på heminredning, så kan man i alla fall ta sig dit p.g.a. maten. Den har vunnit pris två år i rad. Sjukt gott och fräscht var det. Inga hutlösa priser heller, utan som en vanlig måltid brukar kosta. Runt 60-80 kronor.


Jag drack en Ginger Mojito, supergod!

Och åt en vegetarisk wok

Syns inte så tydligt på bilden, men barnen beställde en kycklingburrito m. sallad och hemmagjorda chips.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin