Söndag
2011-03-20 / 18:38:14 / Allmänt

Tjofräs!

Sitter här nu med ansiktsmask på. Har varit iväg och tränat, bra där Madde! Har tänkt köra sjukhussoppan denna vecka, så idag är DAG 1, vilket betyder att jag får äta frukt (ej banan) och soppa.

Dock har jag gjort den extra stark, så känner av lite av mitt magkatarr jag fått nu på äldre dar. Hoppas det inte börjar göra ont i natt bara. Har nämligen lyckats få akut magkatarr här två gånger, men det har försvunnit efter ett tag då jag har tagit med tabletter från Sverige.


Det finns massa olika inhägnade tomter här i Abu Dhabi, där sheikarna har sina hus. Det är massiva, som stora parker! Har även sett de som har sina egna moskéer där inne. Denna mur var dock inte så fin! Såg den när jag var ute på promenad med minstingen här om dagen.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin