shoppat lite
2011-03-24 / 19:04:31 / Allmänt

Hej, nu är jag tillbaka från Marina mall. Höll som vanligt nästan på att skita på mig i taxin på vägen hem. Jag är inte den som skräms lätt, men att åka taxi i detta land får mig verkligen att bli nervös i vissa stunder. De kör hur fort som helst, gör världens sjukaste omkörningar, tror att stoppskyltens enda uppgift är att piffa till vägarna med lite röd färg, plus massa fler knäppa grejer. Tänk på allt som är olagligt i trafiken, så vet ni hur de kör.

I alla fall. Har inte gjort så mycket idag. Har mest hängst med lillbebisen. Vi gick på en till promenad senare, så gick förbi en frisör för att kolla vad för slags kunder de har (vill ha en med blonda tjejer - de flesta säger att frisörerna här i staden suger på just blondering, så måste verkligen vara noga när jag letar). Vi gick även till en lekplats där han fick gunga litegranna.

När de andra pojkarna kom hem ringde Catherine och beställde pizza. Jag avstod dock och fick sluta lite tidigare istället. Åkte då iväg till Marina mall i jakt på en klänning. Hittade ingen, men kom hem med några andra påsar istället.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin