piercing plus oman
2011-03-30 / 11:43:17 / Allmänt

Okej, nu är flygresan bokad. Blir en riktig snabbis. Planet lyfter från Abu Dhabi 19.40 och landar 20.45 i Oman. Sedan har jag en timme och 15 minuter på mig innan planet tillbaka går. Hoppas det inte blir förseningar och köer, för vill inte stanna kvar där över natten. Läste i tidningen att för två veckor sedan spärrade massa demonstranter vägen till flygplatsen så att folk inte skulle kunna ta sig dit. Dock tror jag att det lugnat ner sig nu. Jag ska ju som sagt inte ut ur byggnaden.

En sak till jag måste göra är att köpa ett nytt smycke till min navel. Tappade nämligen pluppen till piercingen och när jag skulle testa sätta i den idag för att se om det gick, hade det börja växa igen. Fick nämligen trycka jättehårt för att få igenom den. Dock sitter den inte fast, eftersom det inte finns någon plupp att skruva den i.


Okej, bjuder på denna. Tjockis i fula kläder, haha! Här hade jag precis tagit hål. Gjorde det i Turkiet och det var inte kul alls. Först hade han problem att göra hålet. Så när han skulle sätta i smycket efter en lååång tid så var det för litet. Fick alltså återigen ligga där och vänta på att han skulle göra hålet ännu större. Trodde verkligen att jag skulle spy. Tog ju typ 10 minuter!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin