Lite bilder på huset och mitt rum
2011-03-09 / 07:23:12 / Allmänt

God morgon!

Skrev inget igår eftersom jag var så trött. Skulle ta en powernap på dagen på 30 minuter, vilket blev 2 timmar istället.

Kom på att jag inte visat bilder på huset ännu. Bara ute på compoundet. Dock tog jag dessa bilder min första vecka här, så det ser ju inte precis likadant ut idag. Men jag visar dem i alla fall.


Min hall och garderober. Dock ska vi byta ut mattan på rummet. Jag ska få en beige istället! Gardiner och lite annat har också tillkommit.

Detta rum är inte så jättestort. Jag fick välja mellan denna och ett annat, mycket större, på andra våningen. Såklart valde jag detta rum, inte så kul att ha barnen som grannar direkt! :P Toa har jag också egen där som ni ser.

Matilda har fått en plats i rummet också! Tv och dvd finns även det.

Ser verkligen tomt ut på bilden. Har mer saker nu plus att blomman såklart har dött!!

Takterrasser utanför dörren har jag också. Det är jättestora ytor. Dock väntar vi på att få möbler hit. Då kommer jag spendera alla mina lediga timmar där!

Nära till café och pooler är det också!

Trappan ner...

Lekrummet/tv-rummet

Entrérummet/matsal

Entrérummet. Dock har vi inte kvar några julsaker som ni kanske kan förstå.



Hallen sett om man står vid ytterdörren.

Halva köket. Ser väldigt stökigt ut på bilden, men det var för att de höll på att ordna om i alla hyllor.

Så, nu har ni fått se en liten bit av huset. Kanske kan knäppa lite mera kort senare.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin