Köp detta!
2011-03-23 / 19:03:41 / Allmänt

Hej bloggen och alla ni snyggingar som läser den!

Har precis duschat efter ett pass på gymmet. Yes, börjar få in en bra rutin på detta nu! Upptäckte också att vårat trådlösa Internet räckte till gymmet, när jag satt och trampade på träningscykeln. Då kan ni förstå hur nära vi bor!

Jag tänkte ge Cina och Linda en uppgift att lösa tills ni kommer hit. Hur ni löser det bryr jag mig inte om, bara ni GÖR det! Det är några saker som jag skulle önska att ni tar med hit. Så snälla, snälla, kära ni! Ni är mina favoritsystrar!



Den nya Läkerolen är jag nyfiken på att testa. Kan ni kanske köpa en sådan påse?

Om ni har vägarna förbi NK så skulle jag gärna vilja ha NK:s gröna cheesecake té.

Egentligen borde jag inte beställa godis, eftersom jag varit så duktig med allt sådant på sista tiden. Men lite kan ni kanske ta med er? Surt och salt och då speciellt sådana där Twins som jag äter på bilden!

Längtar!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin