Fredag
2011-03-04 / 10:40:13 / Allmänt

God morgon alla söta!

Sitter just nu här och äter frukost, eller lunch snarare eftersom klockan är över 13.30.
När jag öppnade min dörr i morse hade någon lagt en bredbandskabel utanför så nu funkar mitt Internet perfekt. Har nämligen fått suttit i min hall i princip för att kunna få en svag signal på trådlösa som ibland försvinner helt. Men nu kan jag sitta i min säng med datorn på magen, precis som jag gillar!


Är ingen flingtjej, men dessa var faktiskt goda. Färska jordgubbar ska det vara på också!

Idag är jag ledig och tänkte spendera den första delen vid poolen på en solstol. Solen skiner som vanligt och jag behöver lite mera färg på kroppen. Sedan vet jag inte vad jag ska hitta på. Skulle behöva manikyr och pedikyr men vi får se.


1 Kommentarer
Anonym:

Hej svejs!!

Skönt att internet har ordnat sig!

Så vi kan följa dig lite mer:)

När var det vi kunde komma och hälsa på?

Är så sugen, men vet inte om mina semester dagar räcker.

Kramiz



SKRIVET DEN: 2011-03-04 KL: 16:39:37



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin