Lite sena bilder
2011-07-24 / 19:00:06 / Allmänt

Jag har förstått att vissa som klickar in här får upp min blogg när de söker på Abu Dhabi och Dubai. Så får väl posta lite om vad man kan göra där som turist. Tyvärr har jag inte hunnit göra alla de saker jag tänkt, men kommer som sagt att åka tillbaka dit många gånger i framtiden så...

Så om jag fortsätter där jag slutade:


Familjen kom till slut där mitt i natten. Barnen hade somnat i taxin från Dubai och när jag såg dem för första gången hade dem växt jäääätte mycket!

Påskägg och brev fick jag också från Sverige!

Sedan blev det en rundvisning på compoundet och en frukost som intogs på caféet.



Efter det blev det såklart dags för bad...

... och solning!

Mot kvällen blev det en liten promenix längs strandpromenaden till Marina mall.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin