Torsdag idag.
2011-01-27 / 16:49:59 / Allmänt

Hej hallå alla!

Sitter som vanligt på caféet och har precis käkat middag här. Blev grillspett, mums!
Har jobbat idag. Vaknade 06.40 (vilket är 03.40 i Sverige, sjukt tidigt ju!) och började jobba klockan 07. Då langade jag fram frukost till pojkarna och berättade en saga för dem som jag gör vid typ varje måltid. Jag har kommit på så många sagor nu att jag nästan kan kalla mig författare! Sedan fick man tjata lite på dem framför tv:n att man kan faktiskt göra två saker samtidigt. Alltså att se på tv och klä på sig! Sedan åkte dem iväg till skolan och jag matar lillbebisen och mig själv och när mamman kommer hem från skolskjutsandet blir jag ledig. Sedan börjar jag igen runt kanske 11.15-11.30 och går då en promenad med lillbebisen och ger honom lite lunch medan mamman hämtar en pojke från dagis. Sedan blir jag ledig igen fram till runt 14.30. Idag tog jag de två äldre pojkarna och hoppade in i en taxi som körde oss ner till stranden. Där har dem en lekplats som vi lekte på och så tog vi en glass på ett strandcafé. Supervarmt ute i solen. Men 27 grader enligt vädret på tv:n.






Såhär ser man ut efter lite chokladglass! Ser ut som näsblod! Jättemånga skrattade när vi var ute och gick efteråt.

Själv blev det vit citronsorbét. Så inga fläckar på kläderna här inte!


1 Kommentarer
linda:

Haha men madde! Inte kan barnen se ut sådär när du passat dom :p



SKRIVET DEN: 2011-02-03 KL: 00:20:50



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin