The Compound!
2011-01-12 / 18:04:01 / Allmänt

Hallå där köp blåbär!

Jag lagade nyss Internetet här på caféet. Känner mig värsta proffsig. Var bara att stänga av och sätta på routernt, men det fattade inte indiern som jobbar här! :)

I alla fall. Tänkte visa lite bilder på huset och området jag bor i. För er som inte vet vad ett compound så är det ett område med grindar där bara dem som bor i kommer in i (och dem som hälsar på såklart). På vårat compound har vi café, pooler, gym, relaxavdelning, affär, tennisbana m.m.


Här är våran ytterdörr, som jag inte har någon nyckel till. Den låser sig automatiskt när man stänger, så jag får alltid gå in köksvägen eftersom den är öppen 24/7.

Här är vårat hus. Garageport och dörren till vänster är våran ingång!

Där inne i glashuset som är caféet sitter jag nu. På kvällen åker alla stolar ut och man kan sitta och röka vattenpipa och mysa! :)

Ut- och ingång till café, pool, gym m.m.




En del av poolen.

Ska visa fler bilder senare! :)


1 Kommentarer
CINA:

Kul med bilder:) gärna mera sånt.

Ser verkligen trevligt ut, bättre än London.Ha det gott syrran,

Vi saknar dig här hemma!!!

Kramiz cina



SKRIVET DEN: 2011-01-12 KL: 19:52:46 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin