Lite shopping
2011-01-08 / 17:20:18 / Allmänt

Har inte hunnit shoppa så mycket, men det kommer att bli av garanterat. Var till Marina Mall i fredags, vilket är ett vääääldigt stort köpcentrum. Större än Westfield som är Europas största köpcentrum.


En stor fontän inne i köpcentret. Hade velat se när den sprutade, men en annan dag kanske.

Arabiskt IKEA låg som vilken annan affär här inne. Då kan man förstå hur stort det är. Den var precis som Sverige med stort lager och allt. Skulle få plats minst 100 IKEA till här.

Pilar till bönerummet och bion!


Stort lekland har dem också. Med stooor klätterställning, guitar hero, berg-och dalbana, radiobilar m.m.


Åt indiskt. Men det var så sjukt starkt. Fick slänga i princip allt. Nu vet jag vad jag inte ska äta i alla fall! :) Fast har ätit indiskt hemma här, för dem beställde massa mat. Så har blivit över som jag ätit i veckan.

Isbanan som finns här inne i köpcentret. Dem håller på att bygga in skidbacke också såg jag. Precis som i Dubai.


Hittade till Forever 21 gjorde jag också

Köpte ett par bikinitrosor där och...

... dessa skor

Köpte detta ugglehalsband där också.

Body butter från Victoria Secret.

Köpte linjaler till skolan som börjar på måndag också.


1 Kommentarer
Linda:

Verkar supernajs ju :) Matilda undrar om det är hennes foto som står brevid skon? :) Vad kostade prylarna från forever 21 då? vill ju veta allt :) Kan du inte ta kort på ditt rum? Kraaam



SKRIVET DEN: 2011-01-08 KL: 17:40:01



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin