Hotellet
2011-01-02 / 18:09:22 / Allmänt

Som jag berättade fick jag åka minibusstaxi till hotellet. Jag hade ju så många väskor så jag tänkte vara snäll och hjälpa chauffören och bära in dem. Men nej, det fick jag inte. Han blev nästan lite sur när jag erbjöd mig. Så fick hoppa in och sätta mig medan han lastade på för fullt.

Väl på hotellet lastade han över väskorna till nästa man som skulle bära upp dem. Även här tänkte jag ta väskorna själv men nej, jag blev visad till hissen så att piccolon kunde ta nästa hiss upp med mina väskor. Han såg precis ut som den mörka mannen i Huckleberry Finn. Rolig var han också!


Så här såg rummet ut när man stod vid dörren.

Det var ett lägenhetshotell så fanns kök och sådant där.

Inne på toan så fick man shampoo, balsam, dusch- och ansiktskräm, tops, hårnät, pads m.m.

Eftersom vattnet i kranarna är så äckligt hade dem ställt ut några vattenflaskor man fick ta för sig av!

Utsikten från hotellpoolen uppe på taket. Dock badade jag inte där. Satt liksom en badvakt där, skulle kännas lite löjligt att bada ensam med honom sittandes bredvid!

Gick till gymmet och tränade istället!

Gick sedan och kollade på lite arabisk tv...

... och åt lite frukost.

Tänkte vara nyttig och beställde därför omelette med spinat och rökt lax, fick då hash browns till vilket inte är så bra kanske.

Kunde typ inte sova alls den natten. För det första gick jag och la mig cirka klockan 01.40 vilket är 22.40 i Sverige. Alltså inte bed time. Sedan skickade Cina sms runt 03.. Somnade nog runt 04 tror jag och sedan vaknade jag 05.40 av att dem började be precis utanför fönstret. När man inte är van med det vaknar man ju. Sedan ringde klockan 07.00 då jag gick till gymmet. Var supertrött dagen efter.


Precis under mig hade jag en parkering. Tyckte det såg så kul ut när dem torkar marken med golvmopp. Rent ska det vara! :)

Filmade även rummet, så ska ladda upp den om det går!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin