En liten update...
2011-01-03 / 16:48:49 / Allmänt

Sitter har vid Marc och Catherines dator. Finns inga a,a och o pa den sa blir till att skriva utan prickar.
Det ar Mac ocksa, sa lite ovanligt eftersom jag ar van med Windows.
Dem ar ivag pa restaurang nu, eftersom de fick besok. Har precis lagt barnen sa tanke sitta framfor datorn en liten stund innan jag sjalv ska lagga mig.
Idag akte vi runt lite i Abu Dhabi for att se hur det ser ut. Finns massa hoghus har ocksa, men inte lika mycket som Dubai. Men jag langtar till helgen, for da ska jag utforska alla affarer som finns har i staden!
Pa tal om helgen sa infinner den sig pa fredag och lordag har. Alltsa sondag ar en vanlig jobbdag. Det ar for att fredagen ar helig for muslimerna sa man kan val saga att det ar som kristnas sondag.
Men ska blogga en annan dag med min dator, eftersom jag inte har nagra bilder pa denna. Lite roligare da!
Kram och hejda sa lange!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin