Valentine's day!
2011-02-14 / 11:26:19 / Allmänt

Hej mitt i lunchen!

Jag har precis ätit min och det var väl inte världens bästa.

Köpte ris och grönsaker som de tillagade på affären här bredvid, sedan la jag på makrill (färsk, inte på burk) som vi hade här hemma. Plus såser. Inte så nyttigt, men men...

Vad annars då, det är ju alla hjärtans dag idag! Fick en söt liten ros av pojkarna här så helt bortglömd är man väl inte! :)
Det skyltas jättemycket om det. Massa saker att köpa, restauranger har särskilda menyer just för idag med massa loovefood!


Snart ska vi iväg till ett stall och rida. Blev inget igår eftersom klockan hann bli så mycket när vi väl var där.
Får se om jag skriver ikväll, men det tror jag nog!

 

 

LOOOVE TILL ER!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin