Nu är vi framme i Dubai!
2011-02-17 / 16:00:44 / Allmänt

Nu har jag kommit fram till staden som är heeeeelt knasig. Jag tycker den är sååå cool! Vi åkte klockan 10 och
kom fram här på hotellet runt 12, efter att åkt vilse lite då vi inte kunde hitta. Så det går ganska fort att åka mellan Abu Dhabi och Dubai. Sedan drog jag iväg till Dubai mall medan de andra åkte till vattenlandet som vi har tillträde till genom vårat hotell. Men jag skippar hellre bad för att utforska alla butiker som finns här och det är inte lite det. Nu kom jag precis tillbaka till hotellet och jag antar att familjen är kvar på badet, för jag är helt ensam!

Rummet är superstort och har två våningar. Har tagit lite bilder, så kan vise lite. Kan kanske ta lite mer senare. Utsikten är to die for!!



Vardagsrum

Kök


Mitt rum

Min toa


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin