Sista natten i Berlin i år.
2011-12-21 / 22:33:13 / Allmänt

När man ska plugga eller göra något annat tråkigt som att packa hittar man alltid andra saker man måste göra innan. Som att städa, eller skriva ett viktigt mail och laga mat. Jag är bäst på det. Att skjuta upp saker hela tiden. Men ska fan packa klart idag och inte i sista minuten imorgon. Så ska stänga av datorn här snart.

Kom att tänka på en sak. Det finns en gata här bredvid mig, Pestalozzistrasse och det är något magiskt med den. Idag när jag gick där kom jag att tänka på att jag drömde om Ashton Kutcher i natt. Fick då för mig att vända huvudet till vänster och vad ser jag inte där!! En löpsedel som säger att Ashton Kutcher befann sig i Berlin inatt. Förra veckan hände ännu en mystisk grej när jag gick på Pestalozzistrasse. Det var precis när jag skulle svänga av från den som jag mötte två gubbar. Dem gick och pratade med varandra väldigt lågt men precis när dem passerar mig skriker den ena ut rätt högt "Elf Januar!". Sedan blev dem tysta och fortsatte gå. Lite mysko, med tankte på att 11 januari faktiskt är min födelsedag.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin