Senaste dagarna i Sverige
2011-12-25 / 11:24:00 / Allmänt

Har varit dålig på att knäppa kort här i Sverige och speciellt igår på julafton. Men har haft saker för mig hela tiden, så har inte tänkt på att ha kameran med då.

Landade i torsdags på Arlanda. Planet var försenat och min väska kom aldrig, så kära syster fick sitta ute i bilen och vänta ganska länge. Men till slut fick vi kramas! Vi åkte då hem till henne och jag hoppade ner i sängen där Emilia sov. Vaknade på morgonen av en bamsekram från henne.

Flög med AirBerlin. Förutom förseningen var det helt okej. Man fick snacks, dricka och julchoklad ombord också.

Lekte hela dagen med Emilia och Victor. Vi åkte även och red på Emilias nya häst, tände ljus på pappas grav och köpte lite svenskt lösgodis (saltlakrits!!).

Haha, yeah vilken snygging! Hann dock inte rida så mycket, så får åka och göra det igen snart.

Fyfan vad drygt med 4,5 timmars Bingo Lotto. Vem orkar sitta uppe så länge och spela?

Tomtegröt och en julskinksmacka till frukost innan jag tog tåget upp till Gävle för att fira med mormor, morfar, mamma och Vesa.


Glömde fota all julmat, men ni vet ju vad det brukar vara i alla fall så...

Fick dela ut julklapparna. Dock ska vi fira julafton igen på måndag med resten av familjen, så blir två stycken i år.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin