Morgon
2011-12-15 / 08:42:46 / Allmänt

God morgon på er!

Ska snart hugga in på min frukost, men såg att jag har Internet, så passar på att göra ett litet inlägg. Imorgon är jag ledig hela dagen, så ska försöka planera in något att göra då. För denna helg blir en monsterhelg när det kommer till jobb. Jag brukar ju inte jobba så värst mycket annars, men föräldrarna frågade mig om jag kunde ställa upp på ett längre pass denna helg. Dem ska nämligen åka till Frankfurt på en 40-års fest, så jag kommer passa flickan från lördag klockan 14, fram till söndag klockan 17. Över 24 timmar med andra ord! Men ska försöka komma på något vi kan göra, så man får tiden att gå. Dock är hon inte så speciellt svår att passa, men lite tråkigt att sitta på hennes rum och leka i ett helt dygn.

Men nu - dags för frukost!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin