James Blond, Licence to cut!
2011-12-22 / 17:28:59 / Allmänt

Nu är jag tillbaka från frisören. Fick värsta bögiga bögen och han var hur skön som helst. Gillar sådana människor som kan skratta och skämta hela tiden!
Håret blev i alla fall bra och jag gillar färgen. Kan rekommendera den hårsalongen till folk som ska göra blonda folieslingor. James BlondWilmersdorferstrasse. För klippning och färgning på långt hår betalade jag 86 Euro. Betalar nästan det dubbla hemma i Sverige ju. Men det finns ställen som är ännu billigare än det här i Berlin. Så för alla smaker och plånböcker.

Har även packat klart nu och kaaanske att det blir övervikt i alla fall. Men vi får se. Ska äta middag nu och relaxa lite innan jag går till flygbussen.

Vi hörs i Sverige!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin