Framme i Berlin nu!
2011-08-28 / 15:36:00 / Allmänt

Guten tag gott folk!

Sitter just nu på mitt rum här i Berlin och det är jättemysigt! Föräldrarna har åkt iväg för att hämta hem barnet som har varit hos någon moster och så skulle dem åka och handla lite middag till ikväll. Så jag fick lite tid till att packa upp, gå ut och utforska området eller lägga mig och sova om jag är bakis. Är inte bakis, så tänkte göra de andra två sakerna.

Men först och främst, resan hit gick bra. Började spela ett spel på min Iphone och när jag sedan råkade dö var jag redan framme i Berlin. Alltså gick det väldigt snabbt!


Medan jag satt och väntade på att få gå ombord.

En obligatorisk molnbild!

Börjar köra in till flygplatsen

Lyckades få en bild på tv-tornet långt där borta!

När jag sedan kom ut i vänthallen stod det massa folk där. Hur skulle jag nu hitta pappan som skulle hämta mig? Då hör jag någon som ropar mitt namn och han hade precis kommit in i vänthallen själv, så tajming! (Linda han liknar den där killen som är kompis med den där kända i London, om du fattar vad jag menar ;) Trodde nästan det var hann först!!!)

I alla fall. Vi gick sedan till bilen och det tog väl 25 minuter innan vi var framme i lägenheten. Han var väldigt lätt att prata med och så även mamman som jag fick träffa när jag kom in hit. Dem verkar supertrevliga! Hon visade mig runt i lägenheten, som är väldigt stor! Alla fönster sitter typ i taket och fortsätter ner till golvet på vissa så man har fin utsikt då dem även bor på 6:e våningen! Men jag ska ta lite bilder sen så får ni se.

Men nu ska jag nog ta och packa upp lite och sedan bege mig ut på en liten rundfahrt runt kvarteret. :)

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin