Finare bilder!
2011-08-10 / 15:57:36 / Allmänt

Juste. Skrev ju innan jag åkte ner till Märsta att jag var sugen på att köpa en systemkamera och när jag väl börjat tänka på något så vill jag verkligen ha det! Så blev en Canon EOS 1100D. Har läst att den är perfekt när man ska köpa sin första systemkamera, så slog till på en sådan.

Nu kommer jag kunna ta fler och finare bilder i Berlin och då blir det lite roligare att blogga också. Innan har jag ju haft en vanlig digitalkamera eller den som sitter på min Iphone. Blev så dåliga bilder med dem, men nu jäklar ska här knäppas kort!


En kamera plus ett startpaket blev det. Den där boken nere i hörnan tipsar om hur man kan foto lite annorlunda bilder. Ska läsa igenom den och se om jag kan lära mig!

Min första systemkamera!

När jag ändå var i farten plockade jag på mig två handvärmare, en bok som jag kan läsa på flyget till Berlin och en sak som man putsar skärmar med också.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin