Cykeltur
2011-08-30 / 08:51:34 / Allmänt

God morgon!

Gud, jag somnade nog innan 00.00 igår. Första gången på väldigt länge! Var supertrött eftersom jag vaknade relativt tidigt och sen gått och gått hela dagen!

Jag var och skrev in mig i skolan igår, så nu är det säkert att jag börjar på måndag klockan 09. På vägen hem gick jag förbi en cykelaffär för att hämta min cykel. Tror ni inte att världens regnskur kommer då! Eftersom jag ledde cykeln kunde jag inte hålla i något paraply, så blev en extradusch!

Dagens plan blir väl att jag ska åka ut på en cykeltur nu. Jag hoppas att jag vågar cykla här. Gick och kollade på alla igår hur dem gjorde. Tycker det verkar lite läskigt och cykla mitt i biltrafiken, men gör alla andra det ska jag inte vara sämre. Gjorde ju det i Amsterdam förut, fast är väl mer bilar här!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin