Bilder från idag
2011-08-30 / 20:30:17 / Allmänt

Sådär! Nu sitter jag här med en kopp té och ska försöka att varva ner lite. Har flängt runt mycket idag känns det som. Först gick jag ut och cyklade. Först från mig till Brandenburger tor och vidare till Hackescher-markt där jag tog ett stop och tittade lite i affärer. Sedan runt lite på måfå och bort mot en shoppinggata som ligger här i Charlottenburg. Där tog jag en ytterliggare paus och gick i lite fler affärer. Sedan cyklade jag trött hem. Berlin är en väldigt platt stad, så det är lätt att cykla. Dock når jag knappt ner till pedalerna. Cykeln jag fick igår kom jag inte ens upp på när jag provade. Så fick ta mammans cykel idag. Även hon är lång så jag trampar typ med mina tånaglar! Så blir att jag står mycket när jag cyklar eller att jag lägger hela tyngden på armarna, på något sätt. Så kommer nog ha en skön träningsvärk imorgon! :)

I alla fall. Jag tog inte med mig min systemkamera idag, eftersom jag inte orkade ta den större handväskan (glömde såklart bandet till kameran hemma, så kan inte hänga den runt halsen!). Men knäppte några kort med mobilen, så kan ju posta några här så det inte bara blir massa text!


Brandenburger Tor



Lite kunst

En av alla väggmålningar som finns här.

Vet egentligen inte hur man ska cykla här. När det finns sådanahär trafikljus är det ju lätt att förstå att man ska följa dem. Men när det inte finns så försöker jag köra som bilarna och det verkar ju fungera. Har ju inte skett någon olycka idag ännu!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin