Änglarnas stad
2011-08-18 / 16:16:01 / Allmänt

Hallå alla!

Har fortfarande inte fått min dongel, så använder mammas lite då och då.

Jag åker ju till Berlin nu om 10 dagar och som vanligt kan jag inte bli nervös. Dock tycker jag inte att det är en sådan stor förändring att bli nervös för, då jag tidigare redan bott i London och Abu dhabi.

Men jag sitter och längtar bort till USA nu, när jag borde längta till den tyska staden. Tror nog att USA är lite mera Madde. Så sitter och planerar här och det lutar mot att jag åker dit nästa höst. Jag tänker inte åka för att passa några barn, utan studera något. Det står mellan NY och LA, men tror det blir Los Angeles faktiskt.

Så vi får se hur länge jag stannar i Berlin. Lite bättre tyskakunskaper ska jag i alla fall skaffa hade jag tänkt. Men nu ska jag nog läsa lite mera bloggar från tjejer som studerar i USA, tjilivipp!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin